Jag saknar dig <3

SNÄLLA KOM TILLBAKA :'(


Morfar <3

Att mista någon så nära, känns hemskt. och i flera år har jag suttit och undrat, Varför ?

Men jag har ännu inte fått något svar, att må så dåligt, och göra som du gjorde.

Du gjorde det som känndes bäst för dig. Men du tänkte kanske inte på oss andra, att det är vi som får lida,

att det är vi som får ta allt. Det va en jobbig tid dom veckorna som du va bort. Men när vi fick ett svar om hur läget låg till så kom en slags lättnad. Tårarna rinner ännu, när jag tänker på dig. Du va den bästa, den som alla tyckte om. Men om det va så här du ville att allt skulle sluta. så fick du som du ville. Jag kommer alltid att minnas dig, Du var den bästa, <3


Tårarna rinner som ett tecken på att du fortfarande finns kvar i hjärtat <3


Ditt barnbarn / Linnea christensen 21/11-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0