Julafton :), ...

Julafton :),

Min julaftons morgon började lungt med att äta gröt tillsammasn med hela familjen :),
sem blev det att fixa i ordning sig och hjälpa pappa med att plocka fram maten:)                  
sen kom gästerna, vi åt julbord , mums mums !, sen blev det att titta på kalle, börja bli lite långtråkigt nu, men det är ju en sak som tillhör julen, Efter det kom iaf tomten :),  tack för alla fina paket !, Jag fick kläder ansikts produkter, smink och presentkort :),

Sen närmade sig kvällen och då blev det att åka hem till Erik <3, När jag kom dit så satt familjen och spelade poker :), sen hade jag och erik en lite julklapps utdelning :), Tack för dom underbara presenterna Älsklng <3.
Jag fick ett silverhjärta, en Rosa halsduk och en bild på honom (a) sjukt sööt som vanligt<3. Och sen fick jag en jätte fin grej av hans föräldrar , hur ska man säga !, det är som en ljus-stacke som man sätter på väggen, men två hjärtan (A).
 
Tack allihoppa  =)<3
  

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0