Hur länge ska de hålla på. ?






Det finns en tanke bakom allt,  men frågan är bara vad tanken betyder. Betyder den något bra eller dåligt.
det är någonting som jag aldrig kommer att få veta. Det finns tider här i livet som kan vara otroligt jobbiga, men då gäller det bara att stå ut. Tårar rinner och kroppen säger ifrån, men tankarna vill.
Om det bara fanns någon som kunde svara på allt man undrade, så mycket lättare allt skulle vara.
Jag tror inte att det är någon som förstår, förns dom hamnar i samma situation, det syns inte utanpå, men det känns innuti. man har två val och jag valde fel. Nu när allt är så underbart i ivet, så har man ändå något som ligger och skaver på ena kanten. Jag är så glad att du finns Erik <3. för utan dig skulle jag aldrig klara mig,

Jag Älskar dig Erik Ericson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0