Äntligen kommit igång igen !


Äntligen har tränings viljan kommit fram igen ! Sjukt härligt.
Så idag har jag varit duktig :D, Jag har cyklat 1.2 mil Och sen varit ute och gått 1.4 Mil =). Känner mig super taggad igen och det är jätte skönt att börja röra på sig !
Fotbollen blir det nog ingenting med, För jag känner inte glöden och har inte gjort det på snart ett halvår. Så Fotbollen ger jag upp!
Men ska börja hård träna till sommaren nu .
Äntligen kanske man kan få tappa några kilo elr iaf få tillbaka den fasta kroppen som jag hade x). Haha .

Nu ska jag iaf gå upp och kramas lite med Tindra =) .
Sötaste priinsessan kan jag lova.

Men bloggar i morgon. puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0