Erik Ericson <3



Jag tror inte att det finns någon i hela världen som förstår hur mycket du betyder
& hur mycket jag Älskar dig , <3. Det är knappt så jag jag själv vet det. & ibland även inte visar det så tydligt. Men du måste förstå att den dagen du säger Hejdå, kommer att vara dagen då mitt liv går under. Jag hoppas självklar inte att den dagen kommer.  Ett liv tillsammans med dig, är någonting som jag aldrig skulle tacka nej till. Ett lyckligt liv , hela mitt liv.En dag utan dig känns evig. Vi är nog som alla kärlekspar, men vi har något speciellt, Jag kan inte riktigt säga vad. men det finns där, det känner jag ...

Jag Älskar dig ♥.

Kommentarer
Postat av: ida eriksson (:

så söta tillsammans :o

2009-04-17 @ 15:11:27
Postat av: Anonym

Tack :) <3

2009-04-17 @ 18:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0