Helg,

Blev att åka till Älsklingen i Fredag vid 5 tiden . Då blev det att umgås med hans mamma medans han va och träna . och så blev det lite Tv. Lördagen blev en halv skaplig dag när dt gällde vädret .. Så då blev det att åka ut med deras båt . Och det va super skönt och Mysigt, Erik och hans pappa Fiskade lite, medans jag själv bara satt och njöt. För att vara ute så där är det bästa jag vet =)... Och det får mig att längta till sommaren ännu mer. När kvällen närmade sig blev det att åka hem till mig och Kolla på robinson & äta goodiis ! ;D Mums. Söndagen blev kort tillsammans med Erik, för han åkte hem För att plugga och Övningsköra, Lycka till ! ,. Så själv följde jag med familjen upp och Spela fotboll och Grilla.  Super mysigt . ! 


Jag Älskar dig sjukt mycket Erik <3. & jag saknar dig massor .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0