Mitt påsk lov.

Har varit jätte dålig att skriva under lovet. Men tänkte berätta lite om det =)

Förra Helgen åkta jag hem till Erik och va där ifrån Lördag till söndag. Då blev det att slappa på hans baksida och Njuta utav fina vädret. Sen på söndagen blev det hem till mig !.  Tisdagen blev pluggdagen, för det behövdes.  Sen på Onsdagen blev det Erik och då blev det bio tillsammans med Älsk och Rikard,  Super kul (Y).
Vi såg Fast and Furious och den va Super. Fy fan va kul jag har tillsammans med er Grabbar  ;D ! Blev att sova där och sen åka hem skapligt på Torsdagen, För idag har jag fått min nya SÄNG ! . Hihi ..

Jag Älskar dig mest Erik <3.
Jag lever för dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0