Skola x) Allt & inget

Allt & Inget !

Nu sitter jag här i skolan och inte har något liv. Vi har teknink fast det är piss tråkigt så jag passar på att kolla in Folkets bloggar. Super intressant. ! Mikaela sitter här brevid mig och gör precis samma sak  så det är inte så posetivt att ha teknik verkar det som. x). Hahah. Idag ska vi få tillbaka våra No arbeten om sex & samlevnad . Super spännande och se vad betygen blir. Efter det har vi matte tror jag och sist men inte minst Engelska prov som jag inte har tränat på ett dugg, Lycka till, Till mig x)  
Efter skolan ska jag troligtvis ner på stan med mikaela en sväng och test kläder som jag ska köpa (Y). Det kommer att bli ett pra nya jeans, skor ny tröja, parfym och aa något mer vad jag hittar x).

Efter det blir det träning (Y). jhiiiipi , Noot ! . men men . Ett inlägg om allt och inget ! .
Ha en bra skoldag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0