Godmorgon


Vaknade klockan sju av att eriks mobilalarm ringde. då han gick upp och åt frukost innan träningen, och själv låg man kvar i sängen till 10. Så nu har jag precis ätit frukost tillsammans med eriks pappa. Rostat bröd med marmelad, muums !

Idag blir det en slapp dag , för känner jag erik rätt så är han svin trött efter träningen. Hadde hoppats på att kuna vara ute i solen och sola idag , när det äntligen finns sol ! , Men jag har tyvärr ingen bekini med mig hit, så det sket sig =(.
Får väl börja sola solarium  eftersom att man kan ju inte vara likblek när man börjar  skolan ? .,
( om man kan bli brun alltså) , fast det har jag inte heller råd med , så det sket sig också , x) Men men !

& ikväll blir det att åka hem . så då skriver jag nog ett inlägg då  !
ha en bra dag , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0