Grönalund !

Tjenatjena, Va på gröna lund igår och det va super kul ! snacka om fart och höjd !
Man lykades ju åka alla karuseller , haha !

Jag och bella åkte den nya berg och dalbanan , kommer inte ihåg vad den heter ,men den va super cool!
ville juh åka den igen sen mot kvällen men då va den avstängd pgr av tekniskt fel. x)

Lyckades ju även tvina upp lillebroshan i fritt fall och Tilt ! Har aldrig varit med om någon äkligare kännsla i magen . kan jag lova ( tilt) , den va skriktig äklig faktiskt. och jag brukar inte vara rädd när det gäller karuseller , men fy fan x) ! Men åkten gjorde jag , somjag lovar alla ;d. Hih

Här kommer lite bilder.



den här bilden tog jag när vi åkte första åket x)



här är vi inne i skratt huset elr vad det hette x)



& här sitter man i tilt och är påväg mot döden x) , men jag över levde !
lillebror - aldrig sett dig sig rädd . haha x) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0