HelgHelg underbara helg !


Super duper skönt med helg !
I fredags när jag kom till Erik blev det käk & sen titta på Tv kristallen grejset.
Lite kul att se faktiskt, Blev även en ganska tidig kväll för båda va helt slut .
Så då belv det mys och sen godnatt

Lördag gick vi upp vid 10, då blev det frukost och sen minns jag inte vad vi gjorde ..
efter lunchen så gick jag Erik och Rikard bort till netto och handlade lite grejer till kvällens mat som blev taco !

Kvällens film ; män som hatar kvinnor .
Det var en väldigt hemsk film & ganska rå . men det är en nyttig film att se så att man fattar hur verkligheten är för vissa. det är ganska vanligt att man stänger bort hemskheterna i andras liv, men efter det här så kommer det inte att gå.  Själv tycker jag att det är en film som är värld att se om . Så har ni inte sett den så se den ! Fast jag rekomenderar att småbarn inte ska se den eftersom att den är ganska rå .. om ni fattar .. =)

Mot 12 tiden så va filmen slut då blev det direkt in i duchen och sen ner i sängs , Myspys & sen godnatt ..
Älskar dig mest i hela världen , verkligen !

Söndag , inte hänt så mycket än. sitter här och bloggar efterson att Erik är på samling innan matchen. så idag blir det upp dit och kolla .

Bloggar kanske i kväll, beror på vad jag orkar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0