Igår kväll...


Blev det hem till tessan som sagt . Blev lite tjejprat och fniss  . Super mysigt va det iaf .
när kvällen blev mörk blev det att gå ut en sväng och skojsa runt lite .
Här kommer bilder.



Jag & johanna, påväg till Tessan



Evelin sara & jag



Jag sara & ida



evelin :p.



Man själv  . :P

----------

sen på kvällen när alla drog hem så gick jag johanna tessan och sara  till silva, och satt och snacka lite .
Skit länge sen man träffade sara , så det va super kul ! Men vid 00.30 blev det att gå hem , Johanna sov hos mig så då blev det att snacka lite skit x) & sen sova !
Tack för en rolig kväll tjejer. <3

Kommentarer
Postat av: Evelin

MEN HALLÅ! uch på mej ;p<333

2009-08-03 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0