Fredag & Helg

Fredag, Helt vanlig skoladag =) lite seg men det funkar väl :P  efter det blev det att åka hem och fixa sig lite för på kvällen blev det Erik <3 sjukt mysigt. när jag kom dit så blev det mat och sen att titta på let´s dance  =), och runt 22.30 blev det nattit natti för oss, <3   

Lördag, vaknade skapligt tillsammans med Erik =) <3,  blev att äta frukost och sen städa och fixa lite på hans rum.
( mitt fel att det är stökigt , det är jag som kommer och slänger min skit överallt :P ) hah ! Sen blev det att åka hem runt 2 tiden kanske :p Grymt mysiga dagar <3

♥ Älskar dig mest Erik <3

Lördag "kväll" , Klockan 17.00 blev det att ta bussen ner till stan
och möta mikaela och tessen =)..
Dags för tjej kväll =D vi tre gick hem till victoria och där kunde det roliga börja :D,
blev att prata om sina hemligheter och äta lite gott :) sjukt mysigt och kul vare :D, 
tack tjejer ni är underbara :D, <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

är det tessan?

2009-01-22 @ 18:20:45
Postat av: Linnea

Som tar bilden. Jaa. varför ?

2009-03-31 @ 18:04:12
Postat av: Linnea

som tar bilden. Jaa. varför ?

2009-03-31 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0