minnen 2008



Minnen


11/5-08 - våran första kyss
21/5-08 Dagen då det blev vi <3
Vi har firat midsommar, vi har varit och kampat, varit i valdermasvik på kanival.
Haft en riktigt mysig sommar tillsammas
Augistifestivalen dagen innan jag åkte till grekland,
Vi har firat jul tillsammasn & Nyår tillsammasn,<3

Du är underbar, och det här är saker som jag kommer att minnas resten av mitt liv, <3















Jag och Maria, helt spännda inför sverige matchen, ett klart minne, <3
Vi har gjort mycket kul tillsammans, kan inte rabbla upp allt,men det finns kvar i minnet,
Saknar oss. </3











Danmark med Familjen , <3
Underbara familj kan jag lova <3












Grekland med familjen, =) , sjukt mysigt. saknar det.
Blev att vara borta i två hela veckor från min underbara Erik, kan lova att jag hade hemlängtan x)
Minnena finns kvar ifrån grekland 07 oxå. <3



















Jag har många roliga minnen med oss tjejee, saknar det vi hade, <3









Andra roliga minnen, Nyåret mellan 07-08 tillsammans med johanna,
Johanna & jag . vi har varit med och många roliga saker , och allt finns kvar i minnet, <3

Oliwia & jag - Vi va tajta som klister, men en dag tog vännskapen bara slut , Minnena finns kvar

Hageby IF 07 - vi hade en sjukt rolig sesong, lägret, våran första serie vinst, allt vi hade var otroligt, <3, Skanar det men minnena finns kvar ...

Minnen är någonting som aldrig kommer att försvinna, och alla mina minnen vill jag minnas, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0