AJAJ

Hejhej ! .
Min dag har varit bra, Kort & skön. Började 10 och slutade 12.
Blev att åka ner på stan med Mikaela & Victoria en snabbis , När victoria hade åkt hem så träffade jag och Mikaela Johanna. Blev att gå en sväng till & kolla lite på olika klänningar .. Hittade även ett par super snygga skor som jag ska HA ! .. hihi

När jag kom hem stod mamma och pappa vid dörren och skulle precis åka till landet, & jag kan inte följa med eftersom att jag måste städa min brors rum ..
Nu när jag har varit duktig och städat hans tum så tappar jag ett glas i golvet som gick i 1000 bitar och en utav bitarna sitter kvar i handen!.. AJ den är typ jätte svullen och blå x). Men men =P


Bloggar kanske i kväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0