Hallohoppsan :)


Har varit super dålig på att blogga dom här dagarna. så här kommer lite ifrån min vecka =)

Onsdagen va fullbokad, Blev skola vid 9-10 städa och fixa lite , Själv lyckades man ju göra översvämmning på lärarnas toa, ;p. Pinsamt värre kan jag lova .. Hahah 
Efter det blev det ner på stan med Mikaela robin och victoria. Blev att lägga undan en tröja som min lillebror skulle köpa till mig senare.. Lunchen denna dag på  donken. :p , Sjuuukt gott <33333.



När vi suttiit där i 2 timmar gick vi och mötte min Lille bror . =)
Blev att gå och köpa den dära tröja nu och sen direkt upp till Konstgräset vi IFK. 
Lärarna mot Eleverna - Minns inte ens resultatet men Eleverna vann ganska stort kan jag lova x)




Efter det blev det att åka direkt hem och fixa sig på en timme ,
för nu var det dagt att fira kusinen som tagit studenten ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0