Hoppas du förstår


Även om inte orden, synen
rörelsen talar om det
Så vet du att jag Älskar dig

Om jag har svårt att visa det
Svårt att tala om det
så hoppas jag att du förstår

En del har lätt & en del svårt
Jag har aldrig riktigt förstått hur man visar kännslor
Hur man säger det utan att låta jobbig
Utan att det låter fel

Har lätt att säga dumma saker
Svårt att kontrollera mitt humör ibland
det är väldigt ombytligt,
iaf nu på sista tiden

Men jag hoppas att du känner mig så
bra så att du förstår hur jag är
Det är inte alltid lätta att säga ,
att visa eller tyda
Även om jag vill

Jag hoppas verkligen att du förstår mig
För det är bara dig jag vill vara med
Det är bara du som betyder något .
Det är bara du som finns i mitt hjärta

Jag Älskar dig Erik Ericson ,<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0