Landet !

Fredageb vaknade jag hemma hos Älsklingen <3. Blevb lite solning fram till 2 , sen åkte jag hem för att åka med ut pa
landet Med mamma pappa och Johanna, =)



Först så satte jag och johanna upp studsmattan, Så efter det blev det att hoppa !
Super kul, Hahah (Y)



Efter det blev det att måla dasset x), Det gick som det gick . Hahah ! <33
När kvällen närmade sig blev det att tända grillen , och dax fr mat , Muums !<3



& efter maten blev det film tajm, sen godnatt

Godmorgon !, Morgonen blev tidig, sjukt skönt !.
Blev att gå ut vid 11 och lägga sig på studsmattan för att sola (Y)
, och sen skjuta luft gevär . !


Johanna


Paaajaas som vanligt ?..



Passade även på att testa att övningsköra, det gick super bra faktist,
Första gången i mitt liv som jag kör och det gick super  !, Så jag är stolt faktiskt , Hihi

Blev även en kvälls promenad med Johanna Freja och
Jesper som pappa varit och hämtat underdagen !








När vi kom hen ifrån promenade blev det att spela lite kort med allihoppa !,
Här har vi världens bästa pappa. och jag bjuder på bilden (Y) , <3333



Söndag morgon !
Blev att åka och bada, Övningskörde dit också och det går fan skit bra !
sen blev att åka hem med johanna , så det blev att ta bussen ifrån viken ..
Så att nu sitter jag här ensamen och kommer att vara ensam i natt också,
och det kommer inte jag våga kan jag säga, Så ska försöka få tag på någon som kan sova här i kväll
annars blir det att åka hem till mormor och sova !,
Men skiver kanske senare ,För nu ska jag hoppa in i en dusch !,,

Puss& Kram

Kommentarer
Postat av: johanna :P

hehe detvar underbart på landet :) as kul var det =) tack för en undervbar helg <3

2009-07-05 @ 13:14:30
URL: http://joojisen.blogg.se/
Postat av: johanna :P

hehe detvar underbart på landet :) as kul var det =) tack för en undervbar helg <3

2009-07-05 @ 13:15:04
URL: http://joojisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0