Onsdag/ Torsdag


Nu va det dags för Vandring & tältning  =) , Bestämde mig för att följa med , Hmm =/. Men det va rätt kul faktiskt ..


Mikaela på vandringen =)



Förlåt för bilden x) . Men jag har ett gott hurmör i alla väder =) <3
( håret va väldigt slickat, men det va för att det hade regnat x)



Jocke & Fille ( tror jag att han heter x)



Här genade vi över en åker x) . Haha lite små kul att springa med all pakning x)



Då ser skorna ut så här x). BHLÄÄÄ



Nicole, Jaqueline Mikaela.  =)
Jag & jaqueline höll på att dö på vandringen , för vi tänkte vara lite smarta och följa el-ledningarn som skulle ta oss dit vi skulle, Och bara det att när vi gått en bit så är det är 7 meter högt berg precis framför fötterna på oss X) , A och sen hade vi lite kul när vi skulle "klättra"tillbaka till stigen igen. Linnea lyckas som vanligt (Y) -Haha





Äntligen där !, Efter en mils vandring med packning =), Här sitter alla & Äter, medans jag och jaqueline byter om för att bada, Hihi, svin KALLT ! Men kul (Y)



Danne & sebbe inne i vårat tält och äter eftersom att det regnar ute . !

Godmorgon !


Här står Rikard & Ameli och är pigga och glada medans man själv nästan rammlar ut ur tältet ,
Natten har varit hemsk ! , Svin kallt . har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv, Fy faan !



Dags för hemfärd !, I helhet så har det varit super kul, =) Även vandringen va rolig =)
Bara man umgås med rätt folk så blir det super (Y) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0