SoligOnsdag =)

Hejsan hoppsan, Vaknade skapligt med Erik , till ett underbart väder . =). Faan vad jag har längtat det detta . !
Blev att äta frukost och sen paka väskan för att dra upp till KOviken , Super mysigt  (Y)
Det blev lite badning, Griis & solning .. Super skönt. Vid klcokan hlav 2 åkte vi hemår så att Erik skulle få i sig lite mat innan han skulle träna. Han åkte ifrån mig klockan hlav 4 , då blev det att gå ut och spela kubb med lillebror & mamma , & freja så klart =) . Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i en dusch , . Och senare mot kvällen blir det hem till Erik, <3..
Hoppas ni alla har haft en lika underbar dag som mig =D.

Pussar





Full fart mot bollen ! <3 Älskar dig



Lillebor, Love ua<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0