Fredag +Helg

Min fredag va helt okej . skola som vanlig ganska okej ändå.. Efter skolan blev det hem direkt och duscha. SKÖNT !
När klockan va ungefär 18.00 blev det att ta bussen hem till Erik. Mys ! Blev att äta lite god mat & titta på let´s dance & sen Godnatt !

Lörag vaknade klockan 10 ungefär, blev att ligga och dra sig ett tag & sen direkt in i duschen, Mys ! ;p
Efter det åkte vi hem till mig och hälsade på en sväng, blev att äta lite tacos & prata med systeryster som va hemma och hälsade på. Efter det åkte vi ner på stan en snbb sväng och tittade lite, Så när klockan var typ 4 blev det att åka hem till honom och gå ut och gå en sväng. ♥ Det är sjukt hur mycket jag älskar dig Erik  .  efter det blev det att gå hem och kolla hockey på tvn. När kvällen närmade sig blev det MUMSIG mat & melodifestivalen. PINSAMT ! , vem var det som vann egentligen.. ?   Aja x) .. Godnatt !

Söndag vaknade skapligt , blev att gå upp och äta frukost direkt & sen ner på hans rum och plugga lite. =)
har snart läst halva boken, och den är sjukt bra kan jag lova . !  - Som jag vill vara.
Men just nu sitter jag i hans rum ensamen och klockan är 13.32, han åkte för en kort stund sen för att samlas innan matchen.  (Y). så idag blir det hans match och sen hem direkt hem, för båda två måste plugga =(.
aja , vi träffas ju snart igen !  Ha en bra dag allihoppa !

Puss& kram <3

♥ ps, I love you . Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0