Godmorgon,

har varit dålig på att blogga, men har inte orkat har varit svin trött ! ,
Men iaf.. I veckan har det inte hänt alls mycket.
Fredagkvällen blev att dela med tjejerna. Mikaela johanna och Tessan  =) . mys !
Då blev det bara att sitta och prata om allt och inget , för det så länge sen .
Blev iaf en kanon kväll ! . Tack tjejer.

Nu är det lördagmorgon och jag vaknade inte för alls länge sedan , Idag blir det Erik, och så ska vi förhoppningsvis hitta på något i kväll för vi har varit tillsammans i 10 månader idag =) (Y) helt sjuuukt !
Hihi, <3. men jag Älskar honom mest i hela världen verkligen =) <3 Han är mitt ALLT !

Bloggar kanske i kväll, vi får se. Ha en bra dag allihoppa.
puss.

Kommentarer
Postat av: BelindaCarolinaC

I veckan? <3 Jag är ledig, Måndag eller Torsdag kanske? <3

2009-03-21 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0