HanviJag

HAN!
Vad Heter Han? - Erik Ericson <3
Vad var det senaste han sa till dig? - jag älskar dig <3
Vad brukar han säga när han ringer? - tala om hur mycket han älskar mig & mkt mer
Vem umgås han mest med? - Hockey laget & skolbökerna (Y) hihi
Har han någonsin haft en flickvän? - ja :)
Har han en speciel lukt? - aa, världens underbaraste doft <3
Kan du hans mobilnummer? - Nä x)
Är han din vän eller mer ? - Mkt mkt mer än vän <3

VI
Hur många år skiljer mellan er? -
2 år
Har ni samma humor? - ja då, oftast =)
Brukar ni göra saker tillsammans? - klart =D
Kan ni prata om allt? - ja <3
Kan ni skratta åt allt? - aa xd
Bor ni på samma ställe? - nae :p
Umgås ni ofta? - nja, beror på, sommaren, ja vintern bli mindre, pgr av hockeyn =)
Är ni ofta sams? - JA
Tycker du att ni har en bra relation? - ja klart =)<3
Tror du att han tycker det? - aa, hoppas .
Har ni Samma intressen? - Nää x), förutom när det gäller att umgås med varandra.


JAG

Vad var det sista du sa till honom? - Jag Älskar dig mer <3
Tjaffsade sist? - Hmm, för några veckor sedan,
Uppskattar du honom? - ja de gör jag, som fan <3
Litar du på honom? - jaa!
Brukar du sno grejer av honom ? - absolut inte !
Är det du som startar era bråk? - a oftast. =/
Ställer du upp för honom om han behöver? - aa, <3
Om du såg honom gråta skulle du då gå till honom? - ja!
Till sist. Älskar du honom? - Ja det gör jag verkligen, mest i hela världen . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0