Helg !

Fredag va den sista praktik dagen för mig , Det har varit super kul (Y)
Blev en sen dag, för att jag skulle följa med eriks mamma direkt hem.
Så när jag kom hem dit så hade erik åkt på träning så då blev det att sätta sig och plugga en stund. Inte lika kul kanske.. När han kom hem blev det att äta lite mumsigt och sen titta på let´s dance och sen GODNATT & mys!

Lördag, vi vaknade skapligt, inte världens roligaste morgon kanske, menmen !
Blev att äta frukost och sen ner på rummet och prata och mysa lite. Och efter ett tag kom Rikard ner, roliga som vanligt så ska dom så klart mobba ut mig, x) så vi hade lite kuddkrig. och sen  försökte dom "kväva" mig , Elr inte. dom är världens snällaste pöjkar så det skulle som aldrig göra, =). Hihi . Sjukt kul vare iaf  ! xD Efter det så gick jag och Erik ut på en liten promenad , sjukt skönt & Mysigt ! & Mot kvällen blev det att åka hem till mig , <3
När vi kom hem till mig blev det mat och sen tv en lång stund och sen NattiNatti !

( Hittat ett gammalt skolfotto på Älsklingen . då han gick i 8:an <3 )

Söndag , Vaknade halv sent när vi blev väkta med frukost på sängen =), Lyx ! Då blev det att ligga och dra sig ännu längre och vi 12 tiden blev det att hoppa in i duschen. Runt 1 Tiden åkte vi med hela min familj och matade ankorna x)
Haha, Låter kanske lite töntigt men det är faktiskt Kul. Och Erik har lyckats dresera en anka så nu kan han hoppa väldigt högt ! x) Sjukt Mysig Helg kan jag Lova !

FY FAAAN VAD JAG ÄLSKAR DIG ERIK ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inget vettigare och skriva? gör ni något annat än att glo på tv helgerna igenom eller? umgås ni någon gång med kompisar eller har ni inga??

2009-03-30 @ 20:21:11
Postat av: Linnea

Och tycker du att min blogg är så ointressant så FÖLJ DEN INTE DÅ !

2009-03-31 @ 17:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0