Min Lördag,

Idag har jag och Erik vait tillsammans i 10 UNDERBARA  månader =) helt sjukt ,<3 Hihi..
Blev iaf attt möta honom på stan vid typ a, jag vet inte. någon gång runt 2 kanske x)
Då blev det att gå och titta lite bara =) . Inga nya inköp för någon utav oss. 
Efter det blev det att åka hem till mig och mysa och träffa min familj lite.kan också vara kul !
När klockan typ va 5 så blev det att åka och bowla med hela familjen,
Gick ingevidare för varken mig elr Erik. haha ! men men x) Kul vare iaf (Y)..
Efter det blev det lite mat , och så skålade vi för våra 10 månader och hoppasdes
på många många många månader till, och sist men inte minst blev det Hem till Erik,
blev att titta lite tv och sen en mys kväll =).

 Tack för en underbara dag Älskling 
& 10 underbara månader <3


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0