Onsdag & Bowla


Onsdagen började med Teknik prov, Gick väl sådär .  Men men =/
Efter det hade vi matte genomgång av nytt kapittel. KulKul =)
& sist men inte minst Engelsa prov (Y) .

Efter skolan blev det att åka ner på stan tillsammans med Victoria & köpa present till Erik<3. Svårt men fick lite tips från olika så nu har jag hittat det , hoppas bara att han tycker om det (a)...

Klockan sex blev det Hugo med brudarna. Sjukt kul =)
Bowling & jag söög verkligen, ursäkta mitt språk men jag har aldrig varit så dålig innan x).Haha , men alla har ju dålig dagar ;p
Ursäkta bilden, men jag kan bara inte sluta skratta när jag är med er tjejer, ni är underbara, <3

Nu ska jag snart sova för jag är svin trött, Bloggar i morgon .

Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

VILKEN HEMSK BILD!!! men roligt hade vi (: <3

2009-03-05 @ 18:36:53
URL: http://msohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0