Romme!

Fredag, samlig klockan 05.45 på skolan, Dags för romme !
Buss resan va seg men ändå helt okej..
Klockan 10 var vi framme, Fy fan nu kommer det roliga !
Tog lite tid att få skidorna och så men efter det blev det Gröna backen,
Jag har inte åk skidor på 2 år & då var det första gången,
Men fy faaaan vad KUL det är ! ÄLSKA skidor säger jag bara.
Om man får säga så är jag rätt duktig faktiskt x) haha !,
Nä men jag lyckades få med mikaela upp i Svarta backen också såklart (Y) , Älska FARTEN ! . 
Sjukt roliga dag kan man väl säga !

Buss resan va desto värre påvägen hem !
Nämner inget där ifrån...
sjukt rolig dag med er tjejer ! tack , Ni är underbara♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0