söndag,

Vaknade tidigt idag, fattar inte varför men kan inte sova länge ,
Blev att ligga och dra sig till Älsklingen vaknade.
Efter det blev det en Snabb ducsch och sen upp och äta frukost .
Mums, hungrig som in i helskotta x)
Vet inte vad är för dag idag men både jag och Erik va lite halv flumma x), fast mest jag då  . Hahah. Roligt hade vi iaf, Elr hur ? . Hihi . Sen gjorde vi inte så mycket mer, Blev att titta på tv typ, Åkte hem tidigt idag också för att Erik skulle stå på nån parkering. =D, då blev det att åka hem och skojjsa lite med mammsen , Haha !. Och snart ska jag Plugga , =(.
En liten stund iaf sen får jag hitta på något annat, Kanon dag hitils iaf =) .<3

ÄLSKAR ERIK ERICSON MEST I HELA VÄRLDEN ! 
kan jag lova , <3
Saknar dig redan Älskling .

Imorgon börjar praktik veckan då =) , har inte skrivigt något om det , Dåligt,
men skriver imorgon och berättar hur första dagen har varit (Y)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0