Söndag


Blev att gå upp runt 09.30 då det blev en snabb Fix,
För idag blir det Ikea. =) När  vi kom dit så blev det att gå in & titta lite i ikano huset.
Nytt köp ; Ett par nya Jeans (Lila) , och en ny svart tröja i "nät"...

Efter det blev det att gå in på Ikea, Fy fan vad jag längtar tills jag få inreda mitt hem x) , Men det är ju några år kvar så klart ;p..
Det blev iaf att köpa ett nytt vardagsrums bord, ny lampa till mig & lite småplock,
Efter det blev det Mc , det va ett tag sen man åt kan jag lova x).

När kvällen närmade sig blev det att åka hem till Eik<3
Grymt mysigt , för fy fan vad jag har saknat dig, =(
Men nu är min vecka räddad (Y). Tack Älskling . <3

Jag älskar dig sjukt mycket Erik Ericson


Kommentarer
Postat av: Anonym

FUL!

2009-03-02 @ 17:51:33
Postat av: Bea

käften anonyma, dom är söta :D

2009-03-02 @ 18:39:34
Postat av: Bea

Käften anomym, dom är söta! :O <3

2009-03-02 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0