Tisdag/Praktik


Hallojs allihoppa,  =).
Min dag har varit kanon.  Idag var det dags för hembesök tillsammans med en tjej som heter Tessan. Blev mycket att titta på, för idag va det nästa bara att ta blodprover. Själv är man ju lite småskraj för nålarna men man får bita ihop x) Haha . Tessan lärde även mig ganska mycket om deras program på datorn som dom använder sig av. Ganska intressant faktiskt fast jävligt kompicerat x). Efter det blev det lite små jobb här och där. & sedan lunch. Efter lunchen följde jag med ing-marie och tittade lite på vad hon hade syslat med under dagen. Fick sluta lite tidigare idag efterson att det inte fanns något att göra. Så när jag kom hem blev det att äta lite och sen prata med Älsklingen =) <3 & sen sova en stund. Men nu sitter jag här och bloggar innan jag ska börja plugga. Kanon (Y) . =(
& Ikväll är det dags för träning tillsammans med systerýster , FLOWIN ,
önska mig lycka till

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0