Ett uppmuntrande inlägg

Hade matte prov idag och det gick, KANON =) , Längtar redan efter att få se resultatet.  Sista lektionen hade vi musik och det gick också super, en riktigt lyckad skoldag iaf<3.

Jag hade utvecklingssamtal igår och hade aldrig räknat med att det skulle gå så bra. VG på NO provet som vi gjorde för någon vecka sen. Amelie tror även på att jag kan nå ännu högre , alltså MVG till slut betyget i sommar. och det gäller både i matte och No. :) Har även bättrat mig  i engelskan och det är super skönt (Y).
Det här börjar kännas riktigt bra

Imorgon bir det att träffa Erik , inte en aning om det blir att sova där eftersom att han har borta match på lördag , som även är våran ett & etthalvårsdag♥ :)

annars i helgen blir det ner på stan på lördag för att köpa present till mamma som fyllern år på söndag.
Jaa, så på söndag blir det att fira mamma. :)

ska även plugga och göra klart fördjupnings uppgifterna i NO:n :)

Men nu ska jag kolla lite Tv , puss


Kommentarer
Postat av: Belinda

Du har inte sagt något till mamma va? pappa ringde mig, så till honom måste du ha sagt till iaf ? Men passar onsdag bra för dig? =) Ska bli roligt att få se den andra filmen med tanke på att den första var så bra ! (: Puss<3

2009-11-20 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0