Helg plugg

Hejhej, är helt slut och orkar ingenting.
I fredags va jag hos erik, blev att sova kvar där och åka hem på lördag morgon ist. När jag kom hem då blev det att äta lite extra frukost, sen städade jag mitt rum och vid 12 blev det att gå bort till gymet och köra 45 min. Super skönt att börja träna igen ! Efter det blev det att åka ner på stan med mamma , köpte en ny kudde och julklapp till bella. Efter det åkte jag hem och satte mig och pluggade. Satt nog från 3/4-8 . så det va långa minutrar kan jag lova.

Imorse va vi uppe vid halv 9 och sjöng för mamma som fyller 44 :) , blev att äta frukost och sen sätta mig och plugga igen. Vid 1 kom gästerna för att fira mamma. super mysigt. Nu sitter jag här och gör ingenting för jag orkar inte plugga. Jag orkar verkligen inte det.
Tänker även på min Älskling som är magsjuk/matförgiftd. Önskar att jag skulle vara där och plåstra om honom lite .<3

Nu ska jag lägga mig i freddes säng och kolla på när han spelar fotbolls spel :)
Ohh. ska även boka biljetter till new moon, jag bella och mamma ska gå :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0