I helhet.

Min praktik vecka i hela het har varit toppen, Ingenting att klaga på. Så jag är super nöjd :)

Åkte hem till Erik i fredags kväll, men blev att åka hem på kvällen igen för erik skulle upp tidigt nästa morgon, Men det va Myys ! <3
Lördagen åkte jag och mamma till Hageby , köpte en ny Bh och trosor , super söta :D
På kvällen träffade jag Tjejerna , super mysigt :)

& idag är det fars dag , men vi har varit på Maxi och så men snart ska vi "fira" pappa när alla syskonen kommer.
Så det blir bara ett kort inlägg nu skriver kanske i morgon efter skolan.

Imorgon drar träningen(gymmet) igång på riktigt igen, det är dags nu , för det börjar synas att jag är lat :(
Hihi ! Nu är det dags !

Får se när jag skriver igen . Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0