10/9-09

Godmorgon allihoppa !
Vaknade vid 8.10 av att pappa ringde. Vid typ 9 nångång ringde jag till Erik,
så jag pratade med honom en lång stund, och finns det någon underbarare människa än honom elr ?
Världens GOOASTE kan jag lova <3 Längtar efter honom otroligt mycket<3

Idag blir det iaf att städa mitt och Freddes rum, för jag har som sagt inte tid att göra det i morgon.  Ska väl även försöka hjälpa mamma lite idag , hon va skit sur på mig igår bara för att jag är så "otrevlig och lat" . så ska väl försöka få henne på bättre humör idag än vad hon va igår.

Men först utav allt blir det att gå ut med Älsklings hunden , <3 .

ps. I love you Erik♥

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0