Fredag & helg

HelloHello !.  Idag är det fredag och idag blir det ut på landet oh sen vara där hela helgen. Blir alltså inte att träffa Erik efterson att han är i leksand  på cup. Ska även försöka plugga klart matten i kväll, Rikard har varit så snäll och försökt förklara matten för mig, och jag tror att jag fattar :) så ska försöka göra klart resten ikväll.

Imorgon kommer det lite folk ut till landet , så det blir lite godmat och trevlig prat och det är ju aldrig fel (:
Dom sover kvar och så blir det hem på söndag någongång .
Men det ska bli mysigt att träffa alla för det va ett tag sen känns det som :)

Skriver när jag kommit hem . Puss

P.s I love you Erik, Saknar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0