Min Helg ?

Min helg har varit super, I fredags blev det bowling & Pizza med Jenny oliver och Älsklingen + en super mysig kväll ;D..

Lördagen blev en lugn dag , Erik pluggade lite och jag låg och bara trivdes så himla bra där. :) Liksom Hos Erik, finns det något bättre ?
 -INTE EN CHANS                                                                                                          
Mot kvällen blev det Bio, Beck! Super film tyckte vi.. så den ska ni se .
När vi kom hem så blev det mat, Muums . Lite tv tittande Mys & Godnatt ♥ 

Söndagen va en hur skönt dag som helst. Slapp slapp slapp
Vi har typ bara legat i  sängen och bara varit, Vi spelade även kort ett tag och jag förlorar som vanligt x) HIhi

Min helg har varit kanon ♥

ps. I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0