Onsdag

Jag gick till skolan som vanligt, Men allt kändes så jävla fel. Efter första lektionen fick jag bara upp alla tankar och allt bara kom med en gång. Det kom en rysning, som fick mig att börja gråta. Jag skulle inte vara i skolan idag, det är inte min dag . Efter samtalet igår så har jag inte kunnat sluta tänka på det . Jag kunde inte somna innan 3 pågrund av alla tårar, det slutade aldrig rinna. kudden va helt blöt & Jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Jag hoppas verkligen på det bästa , att allt kommer att lösa sig.
För du vet att vad som än händer som kommer jag alltid att älska dig ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det kommer att lösa sig ska du se, finns om det är något <33

2009-09-23 @ 17:49:22
URL: http://msohlberg.blogg.se/
Postat av: Belinda



Gumman, är det någonting jag inte vet? Bara så du vet så finns jag här för dig! Om du inte vill vara ensam får du komma till mig! Hoppas allt känns bättre nu iaf<3

2009-10-13 @ 23:09:27
URL: http://belindacarolinac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0