Skumbad & sjuk ?


Tisdag idag då , blev att vara hemma från skolan pågrund av försylning, Vill bli FRIISK !
så det blir bara till skolan en snabbis och vara med på en föreläsning och hämta lite matral så att jag kan jobba hemma imorgon. Idag har jag iaf varit duktig. Jag har jobbat 20 tal i matten , skrivit om energikällor & en reflektion på det och sen samman fattat en artikel. så jag har jobbat lite iaf .

Har även tagit mig tid att bada skumbad. Finns det något skönare när man är sjuk elr ?...
Hoppas på att bli halv frisk tills på torsdag, för då blir det kanske att träffa erik, & jag hoppas på det positiva..
Nu blir det upp och hjälpa min lillebror med läxorna .

puss

P.s I love you Erik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0