Dum i huvet ?

Vissa människor verkar tro att jag är blond och dum ? .
Typ 6 personer addade mig på msn igår. alla pratar Engelska. och när man skriver och fråga vilka dom är så svarar dom bara ; Din dröm, jag är den som kommer att göra ditt liv bätte. ? Sjuk i huvudet . Ehee aa .
Dom svarar inte vilka dom är, inte hur gamla dom är och inte vart dom bor. Ena personen frågade om jag ville träffa honom och om jag inte ville visa upp mig i cam. ALDRIG !

Folk snälla. tror inte att jag inte fattar att ni är snuskiga idioter. Man addar inte folk som man inte känner, inte har någonting att prata om eller något sånt. Utan bara fråga vem man själv är, vilka intressen och om man är Singel. Svar på den fråga. NEJ jag är inte singel jag har en pojkvän som jag har varit tillsammans med i 2 år snart. och jag är inte intresserade av någon utav er. ! Så stick så blir mitt liv ganska så mycket lättare.
En sak till, Ni som har intresset att adda små tjejer på msn, be dom strippa i cam och ljuger om saker. Glöm det . hitta ett bättre liv. Det är inte första gången, då dom försöker ragga upp en genom att säga att man är söt, snygg och allt sånt jävla skit. Snälla skaffa er ett riktigt liv och ragga på någon i eran egen ålder. För vissa barn går på sådant, vissa tjejer som inte mår bra går med på att träffas och så blir allt helt fel. 

Jag förvarnar er bara, jag som är tjej vet hur många snuskiga typer det finns. Jag har varit med om detta sen jag va yngre, och jag har aldrig gått på det. så Snälla. ta bort alla idioter som raggar på er som inte vågar säga vem dom är. Dom kan ta reda på mer om er än vad ni själva vet.

Jag har även haft folk som ringer till mig, stönar i telefonen och pratar snusk när man är 12-13 år gammal ? . Hur normalt är det .. Så snälla ta bort dom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0