Klockan 00.30 polisen ?

Klockan halv 1 inatt vaknade jag av att en ruta gick sönder. Då ser jag att det går runt massor med poliser och polishundar. På baksidan av vårat hus så ligger en kille på backen och skriker :o.. Då har han slagit in en ruta hos en gamal tand snett nedanför oss. Och som jag fått höra så försökte kille gömma sig runt skolan som ligger brevid med aldrig riktigt lyckats. Han var jätte onykter och jag tror att han skulle ge sig på den förra som bodde där. Men herre gud ! Aja vilken katastrof.

Imorse vaknade jag iaf klockan 07.40. då bestämde jag mig för att gå en långpromenad med freja. så jag satte på mig kläder och gick ut en timme. Sjukt skönt !
Efter det åkte vi till landet och det va super härligt. Nu ska jag plugga lite. <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0