Kort skoldag

Började dagen med ett So prov. Andra världskriget . Känndes bra faktiskt. men oftast när det känns bra så går det skit x). men vi får se. hih.
Slutade efter lunchen då det blev att åka ner på stan med Mikaela och Angela. Köpte mina efterlängtade skor och lite nytt smink. Har även betalat tillbaka min skuld till lillebroshan . känns fel att säga att han har mer pengar än vad jag har, men det har han .. Hmm =/. jag är tjej, man kan inte begära att jag ska spara pengar ;).

fick även mina beställda kläder. bh:arna satt sådär. men jag vill verkligen ha dom så jag behåller dom .
skorna jag beställde va svin fula :o, fick jätte stora fötter -.-
nu väntar jag bara på mina korall färgade jeans som kommer i början av juni. hoppar på bättre ..

Ska plugga lite och senare kolla på dating in the dark (Y)


Får inte in bilden på  mina skor :(. men jag ÄLSKAR dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0