Orkar inte längre

Jag är så himla less på allt. allt känns bara jobbigt och jag orkar fan inte mer ! jag ver att det är mitt fel att blev så där, men jag tycker inte att man ska behöva sprida det vidare, för att få folk att bli sura på oss. Jag känner ändå inte att det va mitt fel, ni fick en att bi jätte ledsen och då tyckte jag att jag gjorde det som var bäst . även fast inte ni tyckete det. Men jag har kommit fram till en sak. Jag har 6 veckor kvar i skolan och jag skiter i om ni hatar mig, Ni kan prata hur mycket skit ni vill, säg vad ni vill. för människorna som känner mig vet bättre. Jag vet inte vad det är som gör att ni inte gillar mig, för jag har försökt att anpassa mig, men jag är inte en tjej som faller för grupptryck, Aldrig ! Jag gör det jag tycker är bäst för mig och jag står för det ... 

Det finns två personer som jag är så jävla glad att jag har. Mikaela och Erik !!♥
Uatn er har jag ingen, verkligen ingen. Jag är så himla tacksam. Jag är inte världens bästa, och inte felfri. Men det vet ni om. men ni accepterar det. Tack

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0