packa väskan

Erik är på lagfest och jag sitter och ruttnar ?, Känns lite orättvist . men det är kul att han har roligt iaf  :)..
Ska äta lite mat nu och sen packa väskan, åker till Göteborg tidigt i morgon. känns kul.
Min syster ska tävlingsdansa ni som inte visste det , så det blir ca 6-8 timmars dans imorgon kväll.
Jag har vant mig, har varit med om detta i ganska många år nu. och jag tycker att det är jätte kul !
Massa roligt folk och alltid spännande att se hur långt hennes dansgrupp kan gå.

Jag önskar henne all min lycka och hoppas på att det går bra !
hennes blogg ; http://belindacarolinac.blogg.se

Nu känns det som att jag måste göra något än att sitta här. måste hinna duscha innan jag ska sova också.
Så ha det så bra, så uppdaterar jag bloggen så fort som jag kommer hem..

P.s I Love You ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0