12/9. 11.13

Ska ringa ner till gymmet vid 12 och boka en soltid, det behövs .. är jätte blek eftersom att jag jobbat hela sommaren, och nu när jag väl är ledig så finns det ingen sol ? ;o.. Inte kul.

Små pratat lite med Erik om dagen. vi får se hur det blir idag om jag ska åka dit eller inte.. Vill jätte järna det men beror på vad han orkar eftersom att han jobbar :p..

Har ingenting speciellt att skriva om känner jag eftersom att det inte händer något speciellt i mitt liv just nu.. Ska ta och leta reda på min nykel , för den är borta och jag vet inte vart jag har lagt den .. hmm =/

A . det är ungefär det som kommer att hända idag ... pusshej


Inget liv ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0