Danmark <3

Kom hem ifrån danmark igår vid 11 tiden, En riktigt underbar helg kan man säga.
Vi åkte i måndag vid 06 och kom fram vid 11 tiden, då slog vi upp tälten och fixade med packningen . vädret var så där, inget regn iaf så det va skönt . Åkte in till Helsingör och tittade lite och på kvällen gick vi ner till stranden med öl och cider och satte oss med tända ljus och tittade på solnedgången. Underbart ! tänk om Erik vore där då hade allt varit helt perfekt ! ♥

vaknade víd 9 tiden på lördagen, vädret var bra och vi gick ner till stranden nästan direkt, mycket bad och solande, Riktigt skönt faktiskt.. På kvällen åkte vi in till köpenhamn och gick ut och åt, vid 18.30 gick vi till köpenhamns tivoli där dom hade riktigt coola karuseller men ganska gå, vi åkte en riktigt rolig berg och dalbana. ( bild kommer ) åkte även en idiotisk karusell, helt sjuk. då man satt i ett flygplan. som åkte runt ungeför som korven.. bara det att första varvet gick jätte långsamt och flygplanet som du satt i rotarate så att du åkte upp och ned hela varvet runt. sen ökade farten så att det gick sjikt fort. men hann knappt se någonting, och näst sista varvet då stannade flygplanet upp och ned och började rotera igen.. helt sjukt ! då mådde jag inte bra kan jag säga. jag har blivit jätte feg när det gäller höjde alltså x). men när vi kom ner så berättade mamma att det hade stått en liten kille brevid dom och asgarvat när vi hadde åkte, han hade skrattat åt mitt skrik för dte lät skit kul ! ( video kommer eventuellt).. -haha 
åkte från tivolit vid 11 tiden och var tillbaka på campingen vid halv 2. då somnade man gått kan jag lova.

Söndagen var regning. då åkte vi hem till farfar och rut. där fick vi massor med goda kakor. :) vid 3 tiden begav vi oss hemåt. bil resan gick ganska fort känndes det som, vi stannade och åt på Mc och sedan var det bara hela vägen hem. hemma vid 11 tiden, då somnade jag direkt, ! så himla skönt att sova i sin egen säng.











Tivolit

 
Berg och dalbanan !



Flygplanet ! -Galet



Jag och syster yster.



Jesper bella jag och Lina :)

Kommentarer
Postat av: myelise

ja va där för några veckor sedan så jävla kul! :D

2010-08-10 @ 16:43:11
URL: http://stylewithelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0