Danmark imorrn !

Imorgon klockan 5.45 åker familjen mot danmark :) Super kul ska det bli.. Tråkigt som sagt att erik inte kan följa med :(. hmm

idag har jag varit och hälsat på mormor, vilket var väldigt länge sen. Sedan åkte jag till hageby där jag köpte en ny bh, skit snygg och lite sådär Grr ! - hah .. måste åka och köpa trosorna till också ;)
Har även packat alla mina saker , annars har jag legat framför tv:n och slappat. Vilket är väldigt skönt.

börjar kännas lite nervöst nu för det är bara 2 veckor kvar tills skolan börjar :o, helt sjukt vad fort tiden har gått. Men vad har jag gjort på mitt lov då ? .. - JOBBAT . jag har jobbar i 8 veckor fast dom 4 sista var bara mån-ons. men ändå, för då är typ veckan slut. så det har inte alls hänt mycket vilket är ganska tråkigt. så ska verkligen ta vara på dom 2 sista veckorna som jag är helt ledig och verkligen bara göra roliga och slappa saker. :)

Nu ska jag typ titta på tv lite och sen hoppa in i en dusch , :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0