känslor

Då nästan allting känns jobbigt är det aldrig kul att på börja något nytt. Att man inte har någon att prata med, att känna att ingen lyssnar. jag höjer rösten för att du ska höra och förstå mig, men du tar bara illa upp. Ingenting är menat emot dig, men när jag känner så här så är det inte så lätt att vara så lugn som du vill att jag ska vara. Du kanske ska förstå att jag inte mår bra alla gånger då jag är som surast. men alla gånger vill man inte prata . utan bara höra några ord från dig som kan göra min glad. Jag önskar bara att jag kunde förklara..


Kommentarer
Postat av: Belinda

Du har mig Gumman! Är det något särskilt? ring mig när du känner för det <3

2010-08-24 @ 11:04:35
Postat av: linnea

tack så mycket , finns för dig också om det är något <3

2010-08-25 @ 17:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0