Dålig uppdatering

skit dålig på att uppdatera om vad som händer. men just nu har jag inte så mycket att skriva .. Jag jobbar måndag - onsdag på stadium lagret, där jag packar kartoner med olika beställningar.. är inte så komplicerat men jag trivs.. Lite jobbigt att gå upp på morgonen bara men när man väl är det så rullar det på.. ;)

Har bott hos erik sen i onsdags.. Vill ju inte sova hemma själv som alla vet, så då får jag sova här..
skulle ha åkt till liseberg i torsdags men vi flyttade fram det till igår (Lördag).. Jag Erik Rikard och syster yster tog bilen ner till Göteborg en riktigt lyckad dag. :) kom hem vid 12 tiden.. då var jag riktigt trött kan jag lova. somnade direkt när vi gick ned och la oss.

Just nu sitter jag och väntar på att Erik ska komma ner... han och Rikard tvättar av bilen lite.
Är ganska halv seg idag kan man säga skulle bara vilja krypa ner i sängen och titta på någon film. men vi får se vad som händer. ska väl hem idag också. jobb imorgon. bara 3 veckor kvar och 5 veckor kvar till skolan..
börjar kännas lite nervöst nu men ny klass och skola men det kommer säkert bli bra. blir omvårdnads programet på Eber. så jag har ju Erik som lite stöd på skolan :).. men jag brukar klara mig själv ganska bra isf. hoppas som fan att gabbe kommer in för då har man en som man känner iaf.. :)

Aja, ska gå ut och titta hur det går för grabbarna grus..

pusshej



jag och grabbarna grus på liseberg. ♥



jag och systeryster. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0