I min ensamhet

Sitter här allderles själv och saknar ihjäl mig efter min Erik..♥
Önskar verkligen att han vore här, istället för att vara där.
Han sitter på sports camp omringad av massor med folk, medans jag är själv.
Det känns ganska tråkigt, jag vill också dela min kväll med någon.
så jag kan bara säga att jag tycker att min Älskling ska komma hit..



Tiden är som bäst när jag är med dig
Mina läppar formas till ett leende när jag tänker på dig
även om jag är sur utåt så är jag så himla glad innåt
Lyckan sprider sig i hela kroppen
Glädjen att vi funnit varandra.
Vi har varit tillsammans i mer än 2 år och tiden har gått så fort.
Jag är lika kär och blir lika pirrig fortfarande
bara av att tänka på dig
Du är det bästa i mitt liv och det kommer du alltid att vara
Vag som än händer så kommer du alltid att vara MIN Erik..
Jag kommer att älska dig tills mitt hjärta slutat slå, till och med då
Jag är så himla glad att du är min ! jag ryser när jag skriver det..

Erik det finns en sak som jag bara njuter av att säga :
- Jag älskar dig mer än allt annat på denna jord, nu och föralltid din Linnea.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0