jobb och firat lina

Jobbat idag igen. dagen var ganska seg och jag var riktigt trött. men det gick bra ändå..
vid 6 tiden åkte vi hem till Fredde och Lina, där vi blev bjudna på mat och fika. Lina fyllde nämligen år igår.. :)
Just nu sitter jag och är typ halv död.. ska hoppa in i en dusch måste tvätta håret x)
Får se om jag och mamma orkar sätta på en film eller om vi båda somnar. pappa och jesper åkte ut till landet för ca 1 timme sen.

Min vecka kommer inte att vara så komplicerad. jobba till onsdag då jag sedan beger mig hem till Erik. sover där till torsdag eller fredag då jag åker ut till landet för Erik ska till Hagmans landställe med grabbarna. :) <3 det behöver han ! hihi..

nu ska jag sätta mig och skriva in i min kalender vilka arbetstider jag har jobbat så att jag håller koll ;).
skriver kanske imorgon, får se om det händer något kul !

pusshej



Slänger ut en bild på mig och Tindra.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0